Vad händer efter att din dator kraschat?


När min dator kraschade för någon vecka sedan var det inte kul kan jag säga, jag trodde att jag bara kunder logga in igen på mitt Studio konto så skulle mitt Studio Business Edition vara tillbaka i min dator, men nähä så var det inte...

Fick ladda ner Silhouette Studio igen och sedan ladda ner Designer Edition, Designer Edition + och slutligen Business Edition.
 och så här gjorde jag...





På den sista fliken på menyraden överst i Silhouette Studio valde jag Hjälp -> Uppgradera Silhouette Studio,  det här fönstret nedanför öppnade sig då


Och min tanke var direkt vart har jag licenkoden?? - Jag letade en bra stund innan jag hittade dem i Design Store, under 'my acount' och längst ner på sidan låg 
Silhouette Studio Keys, tror faktiskt aldrig att jag varit inne där någon gång tidigare.



Och jag fick trixa och prova mig fram en bra stund innan jag förstod att det var nerifrån och upp jag måste börja och jag var tvungen att ladda ner alla 3 nycklarna.
Så här såg det ut när jag fyllde i formuläret, när jag var klar klickade jag på 'skicka in' 


 och efter en liten stund så visades texten där de 2 pilarna pekar mot här nedan. Jag klickade på nästa...



Och fick meddelandet att aktiveringen lyckades


och började om igen från början för att aktivera Designer Edition Plus, vilket är markerat med gult och 2 här ovanför.

Jag fick göra om det här igen för att få mitt Business Edition aktiverat, och så var det klart!

Så här glad blev jag när allt var återställt



 Image result for happy animated girl



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ta enkelt bort HTV från ditt tyg

Celsius - Fahrenheit konverterings tabell