Biblioteket visar att det är synkroniserat, men designer saknas...


Ja, hur många gånger har inte det hänt att vi har laddat ner en design men den finns inte där!

Om ditt Silhouette Cloud Bibliotek har en vit bock i en grön cirkel - där den röda pilen pekar här nedan, betyder det att biblioteket är synkroniserat.  



Men om du fortfarande saknar designer, prova det här...

  • Se till att du är inloggad i Silhouette Design Store
  • Välj ditt användarnamn i det övre högra hörnet och från rullgardinsmenyn, öppna länken "My Account". Du kommer då till "Account Tools"


  • Välj "Recover All Downloaded Designs" där den lila pilen pekar här nedan



  • Klicka på det blå fältet som säger "Reset Cloud Library Sync", här nedan, jag har även gjort en svensk översättning av den engelska texten.


Du får då ett meddelande som säger att biblioteket synkroniseras till dina/din Cloud enheter. 

Nästa gång du öppnar programmet, bör alla dina designer vara där i Cloud Biblioteket i Studio.

Jag hoppas att den här instruktionen hjälpte dig, dela gärna vidare det här inlägget till dina Silhouett vänner!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ta enkelt bort HTV från ditt tyg

Celsius - Fahrenheit konverterings tabell

Kalkera ett foto med Silhouette Studio