Skanna in dina tyger i Silhouette Studio.

Jag älskar olika sorters textur på material eller det som jag själv designar.

Nyligen hittade jag ett väldigt fint tyg som jag lade i min skanner och sparade som en jpg, det blev en vacker backgrund att använda i Silhouette Studio. (tyvärr blev inte fotot så bra)

Så leta i dina gömmor eller kanske du har någon snygg gardin upphängd som du vill skanna...

Mönstret lägg du till i ditt Silhouette Bibliotek, så du kan använda det i dina designer i framtiden. De är också perfekta att använda i digital scrapbooking.







Kommentarer

  1. Hej, Jag är nybörjare i Cameo-världen och försöker komma på hur jag ska komma åt min scanner via Studio-programmet men lyckas inte knäcka den nöten. Har du något tips åt mig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ulrika, du scannar bara som vanligt och sparar det exempelvis på ditt skrivbord, öppnar Studio och biblioteket, där kan du dra in din scannade bild. Hoppas det lyckas.

      Radera
  2. okej, då är jag med, Ska testa vid tillfälle. Tusen tack :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ta enkelt bort HTV från ditt tyg

Celsius - Fahrenheit konverterings tabell