Silhouette Studio version 4

👀
När lanseras Silhouette Studio® version 4?




Silhouette America jobbar för högtryck med att färdigställa Silhouette Studio® version 4, men det kommer att ta ytterligare månader eftersom de inte har kommit in i de två slutfaserna, Stängd Beta och Öppen Beta version, jag är en av de Betatestare och en så länge har inte den Stängda Beta versionen släppts ut till oss.

Anledningen till att det dröjer är att Silhouette fortsätter att jobba med Bluetooth delen och AutoSkärbladet för Cameo 3, och därför kommer det framöver flera mindre uppdateringar av Studio 3.

Jag är övertygad att ni som jag vill vänta på att de släpper Studio 4 när den fungerar till 100%.

Så jag återkommer när jag vet mer!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ta enkelt bort HTV från ditt tyg

Celsius - Fahrenheit konverterings tabell