Viktig uppdatering av din Cameo 3®

Godmorgon alla Silhouette älskare!

Vaknade kl 5 efter en skön och behövlig natts sömn.

 


Igår när jag kom till Hotellet i Virginia fick jag min Cameo 3® - och det första
som jag var tvungen att göra var att uppdatera hårdvaran i Cameo 3® - Varför ska
man då behöva uppdatera en ny maskin? kanske ni frågar er...

Och jag fick förklarat att Silhouette America jobbat med Bluetooth delen och därför behövs en uppdatering, du kommer inte att märka någon skillnad, men din Cameo 3® kommer att vara redo när Silhouette Studio® version 4 kommer.

Jag har gjort en instruktion om hur man uppdaterar hårdvaran i Cameo 2® och den gäller även för 3:an.



Har du några frågor är det bara att lämna dem i chatten här till höger, så ska hjälper jag dig så snart som möjligt!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ta enkelt bort HTV från ditt tyg

Celsius - Fahrenheit konverterings tabell