Pimpade en Termos


Mio hade rea i juli och då passade jag på att köpa några
Stelton termosar, bra att ge bort och uppskattat. Och självklart ville jag ju Pimpa dem lite.

Den här fick Angelica som är min sonhustru, och hon älskar ROSA och fjärilar....

Designen har jag köpt från Deisgn Store och heter butterfly flourish.

Skar ut den i rosa vinyl




Och på den andra sidan fick det bli KAFFE text, i Silver.

Texten skapade jag själv och fonten jag använde heter Corporate HQ som kan laddas ner fritt från DaFont.













För att få till det lilla extra till mottagaren, kan man Snygga till en vanlig papperspåse med vinyl och lite fantasi. Inspiration till en tråkig Pappers påse.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ta enkelt bort HTV från ditt tyg

Celsius - Fahrenheit konverterings tabell