Så sakta börjar bli bättre - starting fell well slowly from the surgery!

Ja nu börjar sakta men säkert bli bättre efter min operation. I dag har jag suttit i mitt lusthus och skapat ganska många timmar, är inte riktigt klar ännu med det kort som jag gjort så kanske i morgon det är klart så jag kan lägga ut lite bilder.
Tyvärr hamnade kortet lite snett så jag kommer att kasta det men ändå visa hur fint det blev.

-Now I'm feeling better, but slowely after my surgery. To day I have been in to my gazebo for some hours, hope that I can share my cards with you tomorrow. I did a mistake when I put  them together, so this one I going to put in the trashes, but I going to share it with you before.

Happy Creation ;)
Anki

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ta enkelt bort HTV från ditt tyg

Celsius - Fahrenheit konverterings tabell