Födesedagskort för Daniel - Birthdaycard for Daniel

I torsdags var det min älsta sons 35:e födelsedag, självfallet hade jag gjort ett fint kort till honom.

*The day before yesterday it was my oldest sons 35'th birhday, so of course I have to make a nice card for him.

Här har jag tänkt i blått och lite mer tuffare material för ett manligt kort och jag hittade ett papper med "pinuppor" på som jag tyckte passade, inte för vågat men lite kul
Hittade en gamal jeans nit som jag också monterade fast.

*As you can see I put together all on a blue cardstock and I did find some more rough materials to put there, also a nice "pinup" picture and some notes....

På kortets insida

* Inside the card

Här nedan kan du se en del av de stämplar som jag använt och annat material:

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ta enkelt bort HTV från ditt tyg

Celsius - Fahrenheit konverterings tabell