Födelsedagskort

Detta födelsedagskort ska min brorsdotter få nu när hon fyller 20 år i maj.


Detta är den fina boxen som kortet ligger i. 

Kortet är gjort i svart cardstock och har storleken 13,8 cm x 17,9 cm, jag dekorerade med mycket blommor som är gjorde med Spellbinders bloom one, three och four dies och en floral punch med en liten grön kvist. Lite vackra band och en rosett och rhinestones i mitten av blommorna.

Insidan av kortet har jag använt i samma färgton som blommorna och på vänstersida är ett litet fack för att stoppa in en sedel eller presentkort. Högersida är dekorerade med JustRite/Spellbinders Vintage Labels Seven och JustRite clear CR-02017 Magnolia Vintage Labels Seven set. Happy Birthday kommer också från JustRite och har artikelnummer CR-04580. Jag embossade med Reprint white 05.

Baksidan dekorerade jag med en Spellbinders tag där jag skrev in texten "Follow Your Dreams" som födelsedagsbarnet har tatuerat på sin rygg, det gjorde jag i min skrivare.

Happy Creation ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ta enkelt bort HTV från ditt tyg

Celsius - Fahrenheit konverterings tabell