Att använda Modifiera verktyget i Studio v4

Köpte lite linnen nu till sommaren av MDP Supplies i Göteborg. Det mörkblåa började jag använda direkt och efter första tvätten tänkte jag att det såg väl för tråkigt ut.
 linnen med HTV dekoration
Linnen dekorerade med HTV

Började spåna bland alla min ca 2500 designer som jag sparat på mig, och naturligtvis föll valet på en rosenkrans, och så här gjorde jag med hjälp av Modifiera verktyget i Silhouette Studio v4:



Om du gillar det här blogginlägget blir jag väldigt glad om du delar det med dina Silhouette vänner!

Kommentarer

  1. Du är verkligen en klippa på att lära ut saker! Nu väntar jag på vinyl så jag får testa detta för kläder mm. Tack så mycket för din superbra sida.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Marie, jag försöker utgå från att alla är nybörjare i mina instruktioner, ibland känns det som jag nästan är övertydlig.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ta enkelt bort HTV från ditt tyg

Celsius - Fahrenheit konverterings tabell