HTV - Inspiration

Har gjort några tygväskor till flera av mina barnbarn, och Keyla var hemma hos mig och fick agera modell för att visa de olika väskorna.


Keyla älskar hästar och blev så glad för sin hästväska.
Designen kommer från Design Store och heter Horses Set



 Colin gillar traktorer så då fick det bli en traktor på hans
tygväska, designen kommer också från Design Store 

 Leo betyder Lejon och den här tog lite tid att fixa till men
Leo blev väldigt nöjd! Dessvärre kommer jag inte ihåg vart jag hittade
designen. Tyvärr blev bilden lite oskarp.

 Tuva älskar också hästar och fick den här tribal hästen från Design Store

Damian tycker det är lite läskigt med spindlar men också
spännande. Design från Design Store

När jag hade pressat fast 'Keyla' med strykjärnet (har ingen värmepress ännu)
så blev jag förskräckt när bäraren såg ut så här... Tänk om det hade fastnat på tyget!

HTV'n kommer från Glada Grodan




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ta enkelt bort HTV från ditt tyg

Celsius - Fahrenheit konverterings tabell