Skärbladsinställningar på Etikett

Glömsk är bara förnamnet ibland, och för att hjälpa minnet lite på traven så har jag börjat att märka upp olika material som jag använder när jag skapar, med små etiketter, med information om Skärblads inställning, hastighet, tjocklek och eventuell linjesegmentering.



Det är väldigt bra speciellt på material som man inte använder så ofta, man tror att man ska komma ihåg - Då säger du - men den har jag väl redan i Silhouette
och det stämmer till viss del, men du kan ha ändrat den vid något tillfälle och den går inte tillbaka till en förinställd inställning om du inte uppmanar Studio att göra det, se här hur man återställer materialtyp


Om du gillar det här blogginlägget blir jag väldigt glad om du delar det med 
dina Silhouette vänner👍


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ta enkelt bort HTV från ditt tyg

Celsius - Fahrenheit konverterings tabell