Fint dekorerade fickspeglar

Jag tycker att de är så roligt att ha lite småpresenter färdiga att ge bort när helst det beger sig.


 De här två har jag gjort till min sonhustru Angelica och min syster Lotta😍


Designen A har jag köpt från SDS och den heter Round Flourish Monogram - A. L8 skapade jag med Fonten/teckensnittet Samantha Upright Pro vilken är en stor favorit för mig

Folien jag använde är från Silhouette och heter Silhouette Printable Silver Foil  och till Angelica's spegel använde jag en köpt fjärils stickers i glittrigt silver, vilket jag vet att hon gillar.

Däremot när jag skulle skära ut bokstäverna i min Camoe 3, trodde jag inte att Skärbladet skulle stå på 5, som inställningen var för den här folien, så jag ändrade den till 3, så dumt, det fungerade inte alls kan jag säga, utan gör om och gör rätt, så standardinställningen för Skärbladet är 5, men jag ändrade Hastighet till 3 och Tjocklek till 23, och kan tillägga att jag använde linjesegment På 0,2 på båda.



Dekorerade Angelicas med lite band i rosa toner, för det är hennes älsklings färg!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ta enkelt bort HTV från ditt tyg

Celsius - Fahrenheit konverterings tabell