Silhouette Americas Augusti Lansering


Hösten närmar sig och jag hoppas att alla fått en välbehövlig semester med mycket bad, sol och vila.

Som jag skrivit om tidigare så kommer #Silhouette America att lansera nya produkter på Silhouette marknaden.
Vi får hoppas att det mesta kommer att säljas här i Sverige också. Jag återkommer när jag vet vad Folier.se ska ha i sitt sortiment, eftersom de är generalagenter här i Sverige för Silhouette America.

Silhouette Cameo 3 blir ju något ut över det vanliga nu när man satt 2 skärhuvuden i den, som kan kombineras med alla deras övriga produkter, Autokniven är också nytt och ska justera sig automatiskt.

Så håll utkik här på bloggen, så snart jag har något nytt lägger jag ut det här.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ta enkelt bort HTV från ditt tyg

Celsius - Fahrenheit konverterings tabell