Bokmärkes kort - Bookmark Card

Då var det måndag igen! Hoppas att alla har haft en trevlig midsommar trots att vädret inte varit till sin fördel. Jag har gjort ett nytt vackert bokmärkes kort med papper som jag själv skrivit ut, något som jag kommer att göra i framtiden, både roligt och billigare. Som ni ser har jag också använt acetat på framsidan. På de yttre 2 hörnen av kortet satte jag dit 2 Bronze Tone Filigree Triangle Wraps Connectors 5 cm x 3,2 cm som jag först torr-embossade med silver.
Hur man gör detta kort kan du se HÄR

*Happy creative monday! We have celebrate midsummer here in Sweden, and now we are back in bussines. I have created a beautiful bookmark card with paper that I have printed out, something that I find very fun and much cheaper than buy cardstock/paper. I have also use acetate on the front of the card. On the acetats 2 corner I put 2 Bronze Tone Filigree Triangle Wraps Connectors 5 cm x 3,2 cm, that I had dry embossed in silver.
How to make it you can see HERE





Happy Creation;)
Anki J


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ta enkelt bort HTV från ditt tyg

Celsius - Fahrenheit konverterings tabell