Roseguld och glitter på en svart tunika

Jag är kär i Roséguld i alla varianter HTV, vinyl, glitter, kläder och inredning!

så jag beställde ett Roséguld paket från Expressions vinyl i USA, eftersom jag är i Thailand just nu så blev det billigast så, annars hade jag beställt hemma i Sverige - flera bra leverantörer där.

Rosé Gold Pack
Och så anände jag en av mina favorit designer i Silhouette Design Store - Daisy
Daisy Design ID 10224

färgad Daisy design från Silhouette Design Store
För att ni ska se lite bättre och hur jag tänkte har jag färgat min design i 3 färger, den ljusrosa är slät roséguld, den mörkare rosa är glitter rosé och det gröna är glitter grönt.
Jag skar ut den efter färger då det var enklast så (de 2 gula duttarna ska också vara gröna)

Och så här snyggt blev slutresultatet (nu gör inte fotot tunikan rättvis)

Roséguld på svart tunika

Roséguld och glitter

Om du gillar det här blogginlägget blir jag väldigt glad om du delar det med dina Silhouette vänner!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ta enkelt bort HTV från ditt tyg

Celsius - Fahrenheit konverterings tabell